סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

01/12/2019 16:43 משה מישה חברת האשראי מסרבת לטפל בהכחשת עסקה
שלום,
ביצעתי עסקת אשראי לתשלום על 3 לילות במלון בחו״ל.
במהלך השהייה(בלילה השני), ניגשתי לקבלה במטרה לדווח על יחס לא הולם מצוות המלון ולבקש פיצוי. לאחר שיחה של מספר דקות עם מנהלת הקבלה, במהלכה לא הסכמתי לקבל את ההצעות שלה לפיצוי(עלוב). לתדהמתי הרבה - היא בחרה לסלק אותי מהמלון בלי החזר מיידי(הבטיחה שיחזירו לי במועד מאוחר יותר), וקראה לאנשי האבטחה כאשר ביקשתי לקבל את ההחזר לפני שאני יוצא מהחדר.
ניסיתי לקבל החזר על העסקה דרך בית העסק שביצע את הסליקה(לא המלון עצמו אלא אתר agoda) אבל שם סירבו להחזיר בטענות שונות ומשונות(התכתבות ארוכה), בינהן - מהמלון נמסר שעברתי על הנהלים והם לא מוכנים לפרט מעבר לכך על אילו נהלים עברתי, לא לי ולא לagoda.
הצעתי לערוך בירור מעמיק, להסתכל במצלמות(המלון הוא מלון קזינו מצולם) - אבל לא קיבלתי שום תגובה עם תוכן.
בעקבות המקרה פניתי לחברת האשראי(מקס של לאומי) וביקשתי להכחיש את העסקה - שכן באופן ברור לא קיבלתי את התמורה ויש פה כשל תמורה, וגם לא את ההחזר שהובטח לי(אמנם בע״פ ולא בכתב).
מחברת האשראי התגובות איטיות, מחזיקים אותי על הקו, מבטיחים לחזור וחוזרים רק בהודעות, ובשורה התחתונה - טוענים שאני בחרתי לבטל את העסקה ולכן הם לא יכולים לעזור, למרות שהסברתי להם כמה פעמים וכמה דרכים שלא בחרתי לביטול העסקה ולא הסכמתי לביטול(מי היה מסכים לוותר על הכל בלי החזר?)
מה האופציות העומדות לרשותי? אני יכול לתבוע את חברת האשראי על המקרה?

שלום,
בהתאם למתואר אין לך עילה לתביעה כנגד חברת האשראי. מה שנותר לך לעשות הוא להגיש תביעה כנגד המלון שנהג מולך כפי שאתה מתאר.
יהיה עליך להגיש את התביעה כנגד המלון במדינה ששם המלון מצוי. לא ניתן להגיש תביעה זו בבתי המשפט בארץ.

תודה על התגובה.
רק כדי לוודא, חברת האשראי אינה מחוייבת כלפיי במסגרת הביטוח, במקרה של כשל תמורה?
או שלמיטב הבנתכם פשוט אין פה כשל תמורה? מזכיר - סולקתי ממלון ללא תמורה

שלום,
בהתאם למתואר אין פה כשל תמורה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.