סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/12/2019 11:18 נתנאל לוי קניתי סלון
היי
קנינו סלון מחנות רהיטים במרכז הארץ.
התחלנו לבחור בד, לאחר מספר ימים בחרנו בד.
הבד שראינו בחנות והבד שקיבלנו לא מרגיש ולא נראה אותו בד. אבל בקוד דגם הוא בדיוק מה שהזמנו.
ז״א שמה שראינו במניפה ומה שקיבלנו בפועל שונה.
החלטנו שאנחנו לא רוצים את הסלון.
התקשרנו לשרות הלקחות ( הגרוע)
ולאחר שבוע קיבלנו תשובה שיבוא נציג מטעם החברה של הבד כדי לבדוק שהבד אכן לא תקין.
וציינו שתוך 14 ימי עסקים הוא יגיע.
לאחר שעבורו ה-14 ימי עסקים אף לא הגיע.
ואז שאלנו מה קורה ??
״ לא מאושר החלפת בד, בבד אין כל בעיה ואת בחרת בבד זה לאחר ששינת בד לאחר שהתחרטת ב 25/9. לאחר בדיקה של שימי ושל חברת הבדים, זהו הבד והוא תקין לחלוטין וכך גם מוצג בחנות . מלפנים משורת הדין, ובשביל שתהיי מרוצה , אנו מוכנים לייצר לך 2 כריות מושב חדשות ומתוחות יותר שלא יהיו הכיווצים שמפריעים לך. אנא עדכונך להמשך טיפול״

זה מה שנאמר לנו ... מה ניתן לעשות??

שלום,
באם לא קיבלתם את המוצר שהזמנתם ויש לכם ראיות להוכחת הטענות, אתם רשאים להגיש תביעה בבית המשפט לצורך החלפת הסלון ותשלום פיצויים או ביטול העסקה ותשלום פיצויים.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.