סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/12/2019 15:04 יולי שאבר שירות האינטרנט של הוט
שלום רב,
אני מנהל מאבקים קשים עם הוט על מנת להתנתק משירות האינטרנט שלהם.
שירות הלוקחות הטלפוני משקר לי, מושך אותי, מעביר אותי ממחלקת למחלקה וכך בעצם אני לא מצליח להתנתק.
בין היתר אומרים לי שפרטי האשראי לצורך הזדהות שאני מספק אינם נכונים, למרות שקיימים חיובים על האשראי.
כל פעם שנציג עונה לי הוא מעביר אותי לנציג אחר, אתמול זה נמשך כך עד שלבסוף לקראת שעת הסגירה של המוקד נאמר לי שאני בתהליך של גבייה ואין אפשרות לנתק.
כשהתקשרתי למחלקת גבייה לעומת זאת, נאמר שלא קיים שום חוב.
בסניף של הוט אין אופציה להתנתק ומפנים אותי שוב לשירות הלקוחות הסלולרי.
פעם נוספת שהתקשרתי שירות הלקוחות אמר לי שמעבירים אותי למחלקת ניתוק ואז השיחה פשוט התנתקה!

שלום,
קראתי את הדברים. איך אני יכול לעזור ? מהי שאלתך ?

האם ההתנהלות הזאת של החברה מאפשרת תביעה לפיצויים? קיימת עילה לתביעה?
יש לי הקלטות כיצד משקרים לי במצח נחושה שפרטי האשראי אינם נכונים לצד חיובים בבנק

שלום,
כן. בהתאם למתואר קיימת עילה לתביעה לצורך קבלת פיצויים.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.