שלום רב,
ב2016 הצטרפנו להוט מובייל ורכשנו שלושה מנויים וכיוצא מזה שלושה סימים לנייד. כשהגיעו הסימים שניים נויידו את השלישי לא הצליחו לנייד. הוט מובייל שלחה סים נוסף, ולא ביטלה את המנוי שלא הופעל. כתוצאה מזה עד 2019 חייבו אותנו על אותו קו שלא בוטל בסך של 80 ש"ח כל חודש. בשיחה אם מנהלת הסניף נאמר שהמצב באחריותינו מכיוון שלא התרענו בזמן על חיוב זה. יחד אם זאת הוצא לנו זיכוי בסך של 300 ש"ח שסירבנו לקבל ובהמשך אף נשלח בדואר שובר זיכוי בסך 100 ש"ח במטרה למנוע תביעה.
האם יש אפשרות לקבל החזר על כל החיובים עבור אותו קו שאפילו לא נויד?