שלום רב,
אנחנו לקוחות פרטנר TV אשר מספקת לנו שירותי טלויזיה ואינטרנט
מאז מעבר דירה ביוני, יש לנו ניתוקים על בסיס יומי ואין באפשרותינו לצפות ביותר מטלויזיה אחת בבית בלי שכל השירות יתנתק. אנחנו במגעים עם החברה שתטפל לנו בתקלה מנובמבר. שירות טכני בטלפון אינו פותר את הבעיה ורק מבזבז את זמני. כל פעם שהגיע טכנאי הוא מכר מכשור נוסף, בתשלום נוסף, שאמור היה לפתור את הבעיה. הבעיה לא רק שלא נפתרה אלא הוחרפה. לפני שבועיים, בניסיון לפתור תקלות, חברת פרטנר ניתקה אותנו מתשתית בזק ואין לנו אינטרנט בבית מאז. חברת פרטנר סיפקה לנו ראוטרים חיצוניים (לאחר מלחמות קשות איתם) ומאז ננטשנו. לא מצליחים ליצור קשר עם אף אחד אשר מלווה את המקרה שלנו באופן קבוע. אפילו בשביל להתנתק קשה לקבל מענה. אנחנו מעוניינים לקבל פיצוי על כל החודשים בהם שילמנו על שירות אשר לא סופק לנו. האם ניתן לעזור? תודה
נגה