שלום,
מבחינת החוק - תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) אינך רשאית לבטל את העסקה בשל הזמן הארוך שחלף (מחודש אוגוסט).
העסקה בוצעה בחודש אוגוסוט, שתי ניסיונות ההתאמה ערכו מעבר ל-14 יום, כך שלא הייתה אפשרות לביטול עסקה תוך כדי התהליך. בסוף חודש אוגוסט-תחילת ספטמבר הודעתי לבית העסקה שברצוני לבטל את העסקה, אך הם לא הסכימו.
שלום,
מובן אך מאז עברו 3 חודשים ...
אחדד ואומר שהעדשות נרכשו בחודש אוגוסט ובאותו חודש הודעתי לבית העסק שאני מעוניינת לבטל את העסקה ותגובתם הייתה שלמרות זאת לא אקבל שום החזר כספי. התנהלות בית העסק לא הייתה הוגנת. אין כל דבר שניתן לעשות?
שלום,
באם הודעת על ביטול העסקה בהתאם לזמני הקבועים בחוק ויש לך ראיות להוכחת הטענות, את רשאית להגיש תביעה לצורך ביטול העסקה והשבה כספית.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.