יש לי מנוי לקאנטרי עד סוף חודש מאי. הקאנטרי יצא במבצע של חידושים לפני הזמן תמורת הטבה שתינתן במהלך המנוי.
בתחילת מרץ החלטתי לנצל את המבצע וחידשתי את המנוי, שכאמור אמור להיכנס לתוקף רק בסוף חודש מאי. לאחר ביצוע העסקה נזכרה המזכירה שלא הציעה לי מנוי לשנתיים בהנחה משמעותית. אמרתי לה לבטל את העיסקה ולעשות עיסקה חדשה. היא ניסתה לבטל ולא הצליחה ולכן אמרה לי שתעשה זאת למחרת היום. למחרת התקשרתי לקאנטרי, היתה שם מישהי אחרת שידעה מהעניין והבטיחה לטפל בכך. חיכיתי עוד יום ואז ניתנה ההוראה לסגור את כל מכוני הכושר ולא יכולתי ליצור איתם קשר וגם ראיתי שלא נעשה דבר בנדון.
התקשרתי לחברת האשראי והסברתי את העניין, הם גם ניסו ליצור קשר עם המכון ולא הצליחו ואז הסכימו להקפיא את העיסקה על מנת שלא ירד לי חיוב החודש (שכאמור הוא שגוי), אבל לא הסכימו לבטל את העיסקה והיא מופיעה לי כעיסקה בבירור.
בינתיים החלטתי שאני לא רוצה כלל לחדש את המנוי. אין לי איך להודיע להם, האם הם יכולים לחייב אותי לעשות את העיסקה למרות שמנוי הוא עתידי?