שלום,
בהתאם למקובל - עליך לשלוח את המוצר חזרה לחברה ועל החברה לבטל את העסקה להשיב את כספך ולשלם את הוצאותיך בגין המשלוח חזרה (הוצאותיך).
באתר של המועצה לצרכנות רשום משנו אחר. שעליהם לאסוף את המוצר היכן שנוא נמסר ראה ציטוט החוק כפי שמופיע בדף שלהם, האם זה נכון?
לפיכך, הריני להודיעכם על ביטול העסקה בהתאם להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק.
אבקשכם, לזכות אותי בשווי העסקה המלא ללא ניכוי דמי ביטול.בשל העובדה שהמוצר פגום כפי שתואר לעיל, אינכם רשאים לנכות מסכום העסקה דמי ביטול כלשהם בהתאם להוראות סעיף 14ה(א)(1) הקובע:
14ה. (א) ביטל צרכן חוזה לפי סעיפים 14א(ג) או 14ג(ג) עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב), עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי העוסק –
(1) יחזיר העוסק לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם;
(2) קיבל הצרכן את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לו הנכס ויודיע על כך לעוסק, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל הצרכן בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
בהתאם להוראות סעיף 14ה(א)(2) לעיל אני מודיעכם בזאת כי המוצר עומד לרשותכם, במקום שבו נמסר לי, כלומר ב__________ אודה לכם על יצירת קשר טלפוני לתאום איסופו על ידכם.
שלום,
אתה שואל אותי האם החוק נכון ?
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.