שלום,
ראשית - כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לעיין בכתב האחריות (יתכן שאתה מערבב בין מתן שירות בתוך יום עסקים אחד לבין החלפת המוצר). יש לבדוק סוגיה זו בכתב האחריות.
שנית, מדוע מחליפים לך מקרר לדגם אחר ? זה משהו שמקובל עליך ?
לבסוף - כן אתה רשאי לקבל פיצוי כספי בגין הפרת הסכם (כתב אחריות), הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל כך.
בנוסף - אינך חייב להסכים למקרר מדגם אחר (אלא אם כן תנאי זה מצוי בתעודת האחריות).
לגבי האחריות - האחריות צריכה להיות על המוצר החדש לתקופה של (לפחות שנה).
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
תודה על תגובתך!
על תעודת האחריות כתוב:
״אנו מתחייבים לתקן את המוצא תוך 7 ימים מיום הקריאה(למוצרים אותם יש לעיין במעונו של הצרכן), במקרים בהם הקלקול מונע את השימוש העיקרי שלשמו מיועד המוצר יבוצע התיקון במועדים כדלדקמן, מיום קבלת הקריאה:
א. מקררים ומקפיאים תוך יום עסקים אחד
...״
הדגם שונה כי הדגם שלי כבר לא במלאי. לא בדקתי עדיין לעומק מה ההבדלים בין הדגמים כך שטרם החלטתי שזה מקובל עליי.
שלום,
כפי שכתבתי לך עליי לעיין במסמך.
בהתאם למה ששלחת כאן אכן עליהם לתקן בתוך יום עסקים אחד.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.