סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

18/05/2020 15:41 אחמד טיזי פיצוי הולם?
שלום רב,

רכשתי מוצר חשמלי מרחוק. המוצר שהתקבל היה פגום, לאחר התכתבות ממושכת עם השירות לקוחות והתעקשותם שאגיע פיזית לסניף להחזיר המוצר במקום שיאספו אותו מהבית ויזכו אותי, הגעתי לסניף ולאחר כ30 דקות המתנה המוצר הוחזר והכסף יועבר לאשראי "עד 14 ימים" לטענתם.

שלחתי מייל לשירות בו דרשתי פיצוי בסך 1000 שח על הטרטור הרב בהתכתבות, עוגמת נפש, טרחה וזמן.

להלן תשובת מנהל השירות לקוחות שלהם, מהי דעתך על הפיצוי המגוחך וטענותיו (שהם בסך הכל מוכרים מוצר של ספק צד ג') של המנהל? האם להמשיך ללחוץ ולהגיש תביעה?

בהמשך לפנייתך,

ברצוננו לציין כי חברתנו אינה מייצרת את המוצר ורק מספקת אותו ללקוח לאחר קבלתו מהיבואן.
המוצר שסופק לך הינו חדש כפי שמגיע ישירות מהיבואן באריזתו האטומה והמקורית. נדגיש כי המוצר אינו נפתח טרם מסירתו אליך.

המוצר סופק לך באמצעות שליח מכיוון שבתקופה זו החנויות היו סגורות לקבלת קהל בהתאם להנחיות משרד הבריאות וחברתנו עבדה במתכונת מצומצמת, לכן לא היה ניתן לגשת סניפים לרכוש את המוצר ישירות. בהתאם לתקנון האתר ותנאי הרכישה והאחריות ככל וקיימת בעיה/תקלה במוצר יש לפנות עימו לנותן האחריות לקבלת שירות.

אך על מנת להקל ולסייע לך חברתנו הציעה לך להביא את המוצר לחנות וככל וקיימת בעיה תזוכה בעבור המוצר.
למרות שאין ביכולתה של חברתנו לדעת כיצד משימוש במוצר חדש נגרמת לו חלודה ולמרות שהיה עליך למסור את המוצר לנותן האחריות לטיפול דרכם בהתאם לתעודת האחריות,
חברתנו פעלה ללא דופי וזיכתה אותך בעבור המוצר - זיכוי כספי מלא.

כאשר הגעת לחנות , מכורח המציאות והנסיבות הקיימות בעקבות הקורונה שמאלצות את חברתנו לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ניתן להכניס לחנות
אך ורק לקוח אחד לכל עמדה מיוחדת עם הפרדה.


אנו מצרים על תחשותיך ועל זמן ההמתנה הארוך בסניף, אך אין חברתנו יכולה לפעול בניגוד להנחיות משרד הבריאות וזאת על מנת לשמור על בריאותם של עובדי החברה ולקוחותיה.


למרות כל האמור לעיל חברתנו כשירות טוב מוכנה להציע לך קופון 50 שקלים לרכישה עתידית בחברתנו.

שלום,
בהתאם למתואר החברה התנהלה והתנהגה כדין.
לא הייתי ממליץ על הגשת תביעה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.