סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

24/05/2020 17:12 פ.א. עיסקה שבוטלה עקב הקורונה
שלום, אני מנהל אתר דרופשיפינג של מוצרים מסין. יש לי לקוח שהזמין מוצר בסוף מרץ. בתקנון האתר כתוב - " בעת הרכישה באתר הינך מודע לכך שהמוצרים אותם תבחר להזמין אינם מאוחסנים אצל האתר אלא אצל ספקים צד ג' אשר משלחים את המוצרים ממדינות שונות וזמני המשלוח הממוצעים הינם 30-11 ימי עסקים. אין בסעיף זה או בכלל התחייבות של האתר לגבי זמני המשלוח הצפויים בפועל. זמני אספקת המוצרים/שירותים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)". כמו כן ציינו באתר באופן בולט שעקב הקורונה יתכנו עיכובים ארוכים במיוחד בזמני האספקה. לאחר יותר מ 30 יום קלנדריים הלקוח שלח מייל וטען שעבר זמן האספקה המצוין. הסברנו לו שעדיין לא עברו 30 ימי עסקים ( היה פסח באמצע) אלא קצת פחות ושבנוסף יש עיכובים בזמנים בגלל הקורונה. הלקוח לא ענה. לאחר שחלפו 31 ימי עסקים הלקוח שלח מייל, טען שבמייל ששלחנו לו הבטחנו שהמוצר יגיע עד סוף ה-30 ימי עסקים ודרש לקבל את המוצר תוך כמה ימים או שיגיש תביעה. הסברנו לו שגם באתר וגם במייל ששלחנו ציינו שיתכנו עיכבים, ובכל מקרה אנו מוכנים לבטל את העיסקה. הסברנו שלבטל את העיסקה יקח זמן, ושאם מעוניין בזיכוי מיידי יותר שישלח פרטי חשבון ונבצע העברה. הלקוח לא מוכן לכך, אומר שחוץ מזיכוי מלא רוצה גם פיצוי עבור הזמן שהמתין. ושהבטחנו שהמוצר יגיע בתוך 30 הימים. הוא אינו מוכן לתת פרטים להעברה. עם מי הצדק? האם יש לו עילה לתביעה? האם אני יכול לבטל את העיסקה גם ללא הסכמתו?

שלום,
בהמשך לשאלתך עם מי הצדק - אומר כי אני עו"ד ואינני בית משפט. בית המשפט הוא הגורם החוקי הקובע עם מי הצדק ולא אני.
בהתאם למתואר יש לו עילה לתביעה (אך העובדה שיש למישהו עילה לתביעה לא אומר שהוא צודק ו\או יזכה בבית המשפט).
בכל מקרה ובתור בעל עסק, כדי שאוכל לענות על שאלותיך (מתן ייעוץ משפטי וחוות דעת משפטית באשר למצב המשפטי) עליי להכיר את האתר מכירות, תנאיי העסקה, תקנון החברה וכו', אחרת כל מתן תשובה בעניין תיהיה לא אחראית ולא רצינית (איך אפשר לענות על שאלת תנאיי חוזה מבלי לראות את החוזה)
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי ואשמח לעזור.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.