שלום,
למיטב ידיעתי (ובדקתי זאת שוב), חוק הטכנאים חל רק על טכנאים (ולא שליחים).
כמו כן לא שמעתי על כך שחוק מתבטל או התבטל בעת תקופת הקורונה.
בכל מקרה ובאם נגרם לך נזק בשל אי הגעת שליח - אתה רשאי להגיש תביעה נזיקית בעניינך.
בימים כתיקונם, על משלוחים בהזמנות מקוונות וגם על משלוחים שנעשים בקנייה בסניף, שמגיעים באיחור של מהמועד הנקוב, רשאי הצרכן לתבוע פיצוי וזאת בהתאם לחוק הטכנאים שקובע כי זמן ההמתנה לא יעלה על שעתיים. הפיצוי ללא הוכחת נזק עומד על 300 שקל במקרים שבהם נותן השירות לא הגיע בחלוף שעתים ואחרי ארבע שעות - הפיצוי עולה ל600 שקל. משלוחי האונליין הוכנסו לחוק לפני כשנה.
רשתות המזון יוחרגו מהזכות לתביעת פיצוי על איחור בהגעת משלוח
הרשות להגנת הצרכן לקחה את מגפת הקורונה כבסיס לחוסר וודאות באשר לסיבת האיחור (והיכולת לעמוד בחוק הטכנאים), היקפה ומשכה, המאפשר לקמעונאים המשלחים מזון חריגה מהזמנים הקבועים בחוק, זאת בשל העומסים הגדולים
כבר אין אומסים גדולים לכן השאלה מהי התקנה כעת נכון להיום?
shorturl.at/gkmI3
לעיל הקישור
תודה
שלום,
את הכתבה פרסמה הרשות להגנת הצרכן.
מציע לך שתפנה בעניין זה אליהם ותשאל אותם ישירות.
בתביעות שאני הגשתי לבתי המשפט בעניין זה, השופטים קבעו כי חוק הטכנאים לא חל על שליחים.
בהצלחה.
-
שלום,
אתה מוזמן לנסות. אשמח לדעת שהצלחת.
מקסימום תפסיד את תשלום האגרה (1% מסכום התביעה).
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.