היי,
רכשתי ביום ראשון 24.5 מזגן עילי מחברה אינטרנטית. בתקנון אותו אישרתי בעת הרכישה היה כתוב שהחברה מתחייבת שהמוצר יגיע אליי תוך 7 ימי עסקים מיום התשלום, ולי יש 14 ימים מיום התשלום להביא מתקין שיבדוק את תקינות המוצר ואם חסר חלק (אם עברו 14 ימים לא אוכל להחליף גם אם חסר חלק או גם אם המוצר פגום)
לאחר מספר ימים קיבלתי מייל שבין התאריכים 31.5-3.6 יגיע לי המזגן, את תאריך ההגעה ואת טווח השעות יתקשרו לקבוע איתי יום לפני.
אחרי שיחות מרובות עם בית העסק הבנתי שהם לא מתכוונים לעמוד בטווח הזמנים, וגם הטווח שהם נתנו הוא בעייתי כי הוא עולה על שבעת הימים שהם התחייבו אליהם, דבר שמשאיר לי זמן מאוד קצר להביא איש מקצוע שיבדוק לי את תקינות המוצר (כי הרי אם הם חורגים מ7 הימים שלהם זה לא משנה את זה שלי יש 14 ימים מיום התשלום לבדיקת תקינות המוצר ויהי מה).
התקשרתי אליהם והיחס שלהם מזוויע ומתסכל. לאחר ריבים בטלפון הוחלט שהמזגן יגיע אליי ב1.6 וכמובן שנתנו לי טווח שעות. לצערי ישבתי בבית לחכות להם והמזגן לא הגיע. אחרי שנגמר ועבר טווח השעות שהובטח לי, התקשרתי להבין למה זה לא הגיע בזמן שקבעו איתי, והם מבחינתם בכלל לא התכוונו להביא לי את זה, או להודיע שהם לא יגיעו.. אם לא הייתי מתקשרת הם לא היו מודיעים. אז הבריזו לי לי בטענה שבטעות שכחו להעמיס את המזגן להובלה, אבל מה עם להודיע?! נקבע איתי מועד שסתם ישבתי בבית וחיכיתי. ביקשתי שיביאו לי את זה למחרת בבוקר עקב הטעות שלהם, כמובן שלא הסכימו והמוביל טען שכשיהיה לו עוד לקוח באזור שלי הוא יביא לי את המזגן (הוא אפילו לא התנצל).
היום המנהל שלהם דיבר אליי בצורה שהיא תת רמה בטענה שאני משגעת אותם, ואני טענתי שעד שהם לא יתנו לי תשובות ויפסיקו להשאיר אותי באוויר אני לא אפסיק להתקשר.
אז קבעו איתי ל3.6 שזה מחר וניסו להשתיק אותי עם זיכוי של 200 שקלים כפיצוי על עוגמת נפש.
האם ניתן לעשות משהו עם זה שהם הבריזו לי מההובלה אתמול בלי להודיע? פשוט לא הגיעו.. וגם על עניין הפרת התקנון בו הם התחייבו שהמוצר יגיע אליי תוך 7 ימי עסקים וזה לא קרה?