סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

09/06/2020 16:57 שוקי פתחתי אריזת מוצר להרכבה עצמית 13 לאחר קנייתו וגיליתי פגם - האם הספק יכול להאשים אותי?
שלום וברכה
רכשתי באתר האינטרנט של מועדון צרכנות זוג שידות להרכבה עצמית שסופקו ע"י שליח
לאחר הרכישה הקרטונים עמדו סגורים במשך 13 יום.
ביום ה -13 באתי להרכיב את השידות ומצאתי שהעץ באחת מהן שבור לגמרי במספר מקומות, ובעץ של השידה השניה יש דפיקות
שלחתי באותו יום מייל לספק בו ביקשתי לבטל את העיסקה עקב פגם.
בהתחלה הספק ניסה לטעון שעברו 14 יום, לאחר מכן הוא טען שהוא מחליף רק אם מוצר לא נפתח ובאריזתו המקורית,ולבסוף טען שרק אם הייתי מודיע לו תוך יום יומיים זה קביל, ומכיון שהוא לא יודע מה קרה במהלך 13 יום (כלומר האשים אותי בשבר) אין בכוונתו לעשות כלום.
שאלותיי:
1) האם יש לי זכות לבטל את העיסקה
2) האם באמת יש יסוד לטענה של הספק שמכיון שלא הודעתי על פגם בימים הראשונים, הוא לא מוכן לבטל?
3) בהנחה שאין הוא חייב לבטל, האם הוא חייב להחליף למוצר תקין על אף ההודעה המאוחרת על הפגם?

תודה

שלום,
1. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בעסקת מכר מרחוק, אתה רשאי לבטל את העסקה.
2. לא
3. ושוב - בהתאם לחוק אתה רשאי לבטל את העסקה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.