שלום,
1. עליך לפנות תחילה בעניין זה לחנות לצורך החלפת הקומקום. באם לא יחליפו לך השלב הבא יהיה להשתמש בתעודת האחריות (ככל שתעודת האחריות עוסקת בחלודה).
2. כן
3. לפנות בכתב לחנות.
שלום רב ובוקר טוב,
שוחחתי עם נציג החנות, הוא אמר שבגלל שביקשתי להחליף הקומקום וביקשתי גם פיצוי על עוגמת הנפש עליי לפנות ליבואן של הקומקום.
א. האם היבואן של הקומקום הוא הכתובת להחלפת הקומקום?
ב. האם היבואן הוא הכתובת לדרישת הפיצוי בגין הטרחה ועוגמת הנפש?
בכבוד רב
יהושוע
שלום,
אם החנות הפנתה אותך ליבואן אנא פנה ליבואן בעניין זה.
עליך למצות את הכל בטרם מגישים תביעה לבית המשפט.
בהצלחה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.