שלום.
נרשמתי לקורס שוק ההון אונליין במכללת פסגות ועברתי שלושה שיעורים. שיעורים לא מאורגנים, בלגן ומרצה לא יודע לנהל קורס, מעט מידע בזמן השיעור, מיליון הודעות טקסט כי לא רצו לפתוח מיקרופונים, תקלות טכניות, הקלטות של השיעורים מוחקים- למרות שבזמן הרשמה לא נאמר על מחיקה. לא יכולתי להמשיך פשוט. כתבתי כל הדברים האלה לשירות לקוחות וקיבלתי באותו יום טלפון. מנהל שירות לקוחות דיבר בלי סוף כמעט שעה, אמר אני רוצה לעזור, לתת מקסימום אך כסף לא מחזירים, אחרי זה אמר מקסימום שאני יכול לעשות זה להחזיר 800 שח. אני שילמתי 3600 שח. סירבתי לזה ואז הוא אמר לי - שאם לא מתאים תשכחי מעניין של החזר כספי, יותר לא מדובר בכסף אפילו לא ב800 שח. אמר שאני חסומה, לא משתפת פעולה וכו. הרבה דיבורים מסביב וכמעט לא לעניין. ביקשתי שיחזירו לי לפחות חצי מסכום. חוזה שחתמתי לא נשמר לי( רציתי לבדוק בחוזה לגבי דמי ביטול) ביקשתי לשלוח חוזה ומכתב רשמי עם תשובה. בינתיים לא קיבלתי מייל מהם. שילמתי סכום ענק בשבילי כי אני מובטלת חצי שנה כבר וחשבתי שקורס יעזור לי להתקדם אך התברר שהם פשוט לא מקצועיים. אני חושבת שבטח עוד אנשים מקורס הזה לא מרוצים בכלל אך איך למצוא או לברר עניין לא יודעת פשוט
לא יודעת מה לעשות ואיך להחזיר כסף
תודה