שלום רב,
בחודש מרץ רכשנו דרך האתר של הום סנטר 2 מוצרים בעלות של 440 שקלים. לאחר השבוע התקשרו להגיד שאין את אחד המוצרים במלאי ואם נרצה אפשר לבטל את ההזמנה. ביקשנו לבטל את ההזמנה שעשינו ב2 תשלומים רק שמאז ועד היום אנחנו לא מצליחים לקבל את הזיכוי או התייחסות מצידם .
חברת האשראי הצליחה לבטל תשלום אחד שלא ירד אך את התשלום שירד לא יכולים להחזיר.
דיברתי איתם בטלפון, שלחתי מייל וגם הגעתי פיזית לסניף אבל עברו 4 חודשים וכלום.
האם אפשר להגיש תביעה להחזר הכסף ופיצוי?
תודה