סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/02/2013 13:56 מאיר האם יש אפשרות לקבל פיצוי עבור בזבוז שעות עבודה ועוגמת נפש אשר נגרמה לי
להלן השתלשלות העניינים:
ביום א' ה- 03/02/2013 בשעה 16:00 לערך, התקשרתי לחברת ש.כ.ל ודיווחתי על נזילת מים, אשר גרמה לסגירת ברז הספקת מים ראשי לביתי. למחרת יום ב' היגיע אינסטלאטור לתיקון התקלה. בהגיעו לביתי ולאחר שלא מצא את התקלה, ביקש שאתקשר למוקד. בשיחה עם מוקדנית ש.כ.ל באותו יום, נאמר לי כי ישלח מאתר נזילות ביום ד'. כל ניסיונותיי להסביר לה כי ישנם ילדים קטנים בביתי, ואינני יכול להישאר זמן רב כל כך בלי מים, נדחו בטענה כי יש אנשים הממתינים לפני בתור. ביום ד' הגיע המאתר עוז לביתי, אך הוא טען כי בשל הגשם הוא אינו יכול לבצע את הבדיקה בחצר ( אניני מבין מדוע בשל מעט גשם אשר ירד לסירוגין, אין אפשרות לבדוק נזילה באמצעות גז). התקשרתי שוב למוקד ש.כ.ל , וביקשתי לשוחח עם מנהלת, הועברתי לדורין אשר הבטיחה לשלוח מאתר ביום חמישי בין 14:00-16:00 כמו כן חזרתי בפנייה והדגשתי, כי יש לתאם ולשלוח גם מפרק דקים לפירוק הדק בחצר. בתגובה נאמר לי על ידה כי אינני אמור לנהל לה את העבודה. ביום חמישי בשעה 14:30 היגיע המאתר, ללא אינסטלאטור וללא מפרק דקים. לאחר מספר טלפונים למוקד היגיע בשעה 17:00 לערך, מפרק הדקים ללא כלים מתאמים לפירוק הדקים. דבר אשר גרם לעוד המתנה, זאת בשל נסיעתו לרכוש כלי פירוק מתאמים. כאשר נוכחתי כי האינסטלאטור אינו מגיע, התקשרתי שוב למוקד, ונאמר לי כי הוא יגיע רק ביום שישי בבוקר. אכן בשישי בבוקר היגיע עופר האינסטלאטור, אך לצערי לאחר שחפר במקום בו סימן המאתר יום קודם, לא גילה את הנזילה. שוב התקשרתי למוקד ש.כ.ל והודעתי להם, בתגובה נאמר לי כי הם ישלחו שוב את המאתר. הפעם מצא המאתר את הנזילה במקום אחר, אך הסאגה לא נפתרה ויש להזמין שוב את איש הדקים, על מנת שיפתח את המקום החדש. בשל סירוב האינסטלאטור לפרק את הדקים ובשל יום השישי וכניסת השבת המתקרבת, נאלצתי לפרק את הדקים במו ידי ולאפשר לאינסטלאטור, לתקן סוף סוף את הנזילה ולאפשר זרימת מים בביתי. ביום א' 10/02/2013 התקשרתי שוב למוקד והודעתי להם שהשעון עדיין נוזל ויש לתקנו. ביום ב' הגיע האינסטלאטור ותיקן את הנזילה. הנני רואה בחומרה, התנהלות חברת ש.כ.ל באירוע הנל, ומבקש לבדוק ולתקן את הדרוש. ברצוני להדגיש כי בהסכם הביטוח חברת ש.כ.ל מחויבת :1. סעיף 2.4 השירות יינתן תוך 24 שעות מרגע קליטת ההודעה במוקד מבצע השירות. 2. סעיף 4.1.3 במסגרת שירות חרום ובמידת האפשר ידאג נותן השירות לפחות להספקה חלקית של קו מים קרים עד להשלמת התיקון, למעט ביצוע עבודת חפירה.

גם בהתבסס על ההסכם עם חברת הביטוח וגם עם הוכחה של שווי ימי העבודה שבוזבזו.
פסיקה דומה של בהמ"ש לתביעות קטנות שמשקללת גובה הפיצוי במצבים כאלה תעזור בהחלט לכמת את גובה הנזק.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.