קניתי מזגן שהחברה נותנת אחריות מלאה מורחבת של 5 שנים. כחודש וחצי לפני פקיעת האחריות המורחבת-היתה תקלה ופניתי למוקד שירות וקבעו מועד להגעת טכנאי. לצערינו הטכנאי לא הגיע כלל באותו יום ,ופניתי שוב למוקדנית השירות שקבעה יום ושעה , ושוב הטכנאי לא הגיע בזמנים שקבעו,אך באיחור של יותר משעתיים וחצי הטכנאי התקשר אלי והודיע שיגיע בעוד כ-20 דקות וכן היה, והמזגן תוקן. פניתי לחברה בכתב לקבלת פיצוי כספי ע"פ חוק הטכנאים, וחזרו אלי מהחברה עם התנצלות על המקרה-אך טענו שכיון שהמזגן רק בהרחבת אחריות שעומדת להסתיים ולא באחריות של השנה הראשונה לקניה אינני זכאי לפיצוי. שאלותי 1.האם חוק הטכנאים לפיצוי חל גם על הרחבת אחריות? 2.אם כן , אז האם אוכל לדרוש פיצוי עבור אי הגעת הטכנאי ביום שנקבע (בתחילה) ,וגם פיצוי נוסף על איחור בהגעת הטכנאי של יותר משעתיים מהמועד שנקבע ?
תודה רבה