לפני שנה רכשתי מזרן קשיח( בגלל בעיות גב שיש לי) ובאוגוסט האחרון הרגשתי שהמזרן פשוט קורס. אחרי שהגיעו אלינו טכנאים מפולירון. החליטו שהמזרן תקין. דברתי עם שירות הלקוחות של פולירון שכמובן אמרו שהמזרון תקין. ביקשתי לקחת אותו לבדיקה. שילמתי 250 שקל הובלה . וכמו שהגוף שלי הרגיש המזרן נמצא לא תקין.
באותו הערב נכנסתי למיטה פתאום אני קולטת שהמזרן קצר, הרגלים שלי ושל בעלי בחוץ.
התקשרתי למחרת לפולירון אמרו שיגיע טכנאי, קבעו איתי ליום רביעי. סידרתי שמישהו יהיה בבית לקבל את הטכנאי, והטכנאי לא מגיע. מתקשרת אל שירות הלקוחות:" הא סליחה לא הכנסתי אותך לתכנון קווים" . מעולה
הגיע יום אחרי. לקח מידות והלך.
היום בבוקר אחרי 4 ימים אני מתקשרת אליהם לקבל תשובה מה קורה עם במזרן שלי שעלה לי המון כסף וכבר חודשיים אני ישנה כל מזרן קטן ולא נוח. תשובתם:" המזרן שלכם תקין, המידה שלו בסדר גמור" המיטה שלכם גדולה מדי.
תשובתי הייתה " לא רכשתי מיטה חדשה בחודשיים האחרונים הבאתם לי מזרן לא תקין.
תשובת השירות לקוחות:" אין לי מה לעשות עם זה"
אשמח לדעת האם אפשרי לתבוע כאן ..