שלום,
קראתי. אינני יכול להחליט בשבילך במה לבחור(כל אחת מהדרכים לגיטימיות וזה עניין של בחירה) ובכל מקרה אני מעריך שבית המשפט יכפה עליך לאפשר להם לתקן את את המרקיזה ללא תשלום פיצויים (סוג של פשרה שיכפה על הצדדים).
אם תשאל דעתי ואם דבר כזה היה קורה לי באופן אישי בוודאי שהייתי מתעקש על ביטול עסקה מלא ותשלום פיצויים בגין הפרת הסכם, רשלנות, חוסר תום לב ופיצויים ללא הוכחת נזק מכוח חוק הגנת הצרכן של עד 10,000 ש"ח. מבחינתי אין מקום להתנהגות כזו של חברה הנותנת שירות ופועלת בניגוד לחוק.
התביעה שלי על סכום של 1700 חוץ מביטול עסקה
האם זה לא מאוחר מידי ?
לא הבנתי את הקשר בין סכום התביעה לעובדה כי מאוחר מידי ?
שאלת שאלה והשבתי לך עליה.
שיהיה לך בהצלחה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.