סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

24/12/2020 10:12 ת.ל מוצר פגום
שלום רב,

לפני שמונה חודשים קניתי קומוקום נירוסטה בסך 300 שח, ושל חברה מוכרת, רכישה פיזית בחנות. לאחר חודשיים שימוש הופיעו חלודה. פניתי חזרה לסניף אחרי חודשיים הביאו קומקום מאותו דגם אחר ולקחו את הישן.

היום חצי שנה לאחר קבלתו אצלי שוב פעם מלא חלודה במספר מקומות. פניתי לסניף הרשת, ביקשתי לבטל העסקה משום שנראה כי המוצר פגום.
הם סירבו והפנו אותי ליבואן (יש אחריות יבואן שנתיים).

היבואן טוען שצריך להביא את המוצר למעבדה לבדיקה, אמרתי שאני לא רוצה תיקון אלא לבטל עסקה משום שזה מוצר פגום ופעם שניה. היבואן אמר 'שאת אפשרות יחידה. להביאו למעבדה על חשבוני, ולהמתין פרק זמן לא ידוע לתשובה לגבי ההמשך, ובנתיים ללא קומקום.


האם לדעתך ועל פי החוק, אני זכאי להחזיר המוצר לסניף ולקבל כספי חזרה למרות שחלפנ חצי שנה?

מה המהלך האופטימלי במצב זה, מה היית עושה במקומי?

שלום,
בהתאם למתאר ועל פי החוק אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
במקומך הייתי רוכש קומקום חדש.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.