לפני שמונה חודשים קניתי קומוקום נירוסטה בסך 300 שח, ושל חברה מוכרת, רכישה פיזית בחנות. לאחר חודשיים שימוש הופיעו חלודה. פניתי חזרה לסניף אחרי חודשיים הביאו קומקום מאותו דגם אחר ולקחו את הישן.
היום חצי שנה לאחר קבלתו אצלי שוב פעם מלא חלודה במספר מקומות. פניתי לסניף הרשת, ביקשתי לבטל העסקה משום שנראה כי המוצר פגום.
הם סירבו והפנו אותי ליבואן (יש אחריות יבואן שנתיים).
היבואן טוען שצריך להביא את המוצר למעבדה לבדיקה, אמרתי שאני לא רוצה תיקון אלא לבטל עסקה משום שזה מוצר פגום ופעם שניה. היבואן אמר 'שאת אפשרות יחידה. להביאו למעבדה על חשבוני, ולהמתין פרק זמן לא ידוע לתשובה לגבי ההמשך, ובנתיים ללא קומקום.
האם לדעתך ועל פי החוק, אני זכאי להחזיר המוצר לסניף ולקבל כספי חזרה למרות שחלפנ חצי שנה?