סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/01/2021 10:39 סוזנה מקרר מדגם אחר , לא מה הראו בתמונות
בחודש אוגוסט קניתי מקרר אינטגרלי גורניה מחברה אינטרנטית בסכום של 11600 ש"ח
בחודש אוקטובר הוצע לי על ידי חנות להחליף את המקרר ל סמסונג היות וגורניה עשו בעיות בהתקנה
שילמתי 1300 שח נוספים.
מוכר שלח תמונות של מקרר שאני קונה - הן בקטלוג והן תצלומי לקוחות שקיבלו אית המוצר.
לפי הקטלוג של מוכר הדגם BRB260031

ב30 לאוקטובר התקינו לי מקרר שקיבלתי בהתקנת שעות של נגר ותוספת ששילמתי על התקנה.
אחרי התקנה גיליתי שדגם שהביאו לי BRB260000 ולא מה שהובטח

לפי אתרים בחול גם ניתן לראות שהבדל במחיר 2200 שח
אבל בכל מקרה אם היו מראים לי תמונה של מקרר שקיבלתי לא הייתי מסכימה

החל מ 30 לאוקטובר שבו התקינו את המקרר התחיל מסע ומתן עם החברה - רציתי החלפה למקרר מקורי שאותו "מכרו" לי
כמובן התחננתי כאלו לא שילמתי על זה 13000 שח אלא קיבלתי משהו במתנה ויש לי טענות עכשיו.

אחרי חודש וקצת הובטח לי עלידי מנהל סניף שאקבל פיצוי 1000 שח מחברה שמביאה את המקרר,
תוספות של אביזרים למקרר הקיים - כגון מדפיםת אבזור לבקבוקים ומגירות פלסטיק לצדדים ופיצוי של 600 ש"ח שוברים מחנות סמגל

עד היום לא קיבלתי כלום, לא עונים לטלפון, נציג של סמסונג הגיעה אחרי טלפונים רבים ובקשות ובמקום אבזור הביא חתיכת זכוכית בטענה שזה מדף - עם זה נשלח בחזרה, כי זה לא מדך אלא חתיכת זכוכית


מה עושים ?

שלום,
אני מציע תחילה לפנות לחנות באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד לצורך החלפת המוצר (מקרר) למוצר אותו רכשת או לחילופין ביטול עסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים.
ככל שמכתב התראה לא יסייע - השלב הבא יהיה להגיש תביעה לצורך החלפת מוצר או ביטול עסקה ותשלום פיצויים.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.