סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,357)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/06/2021 13:41 תומר פאר האם ניתן להכניס סעיף ייעוץ בהזמנת לקוח ?
צהריים טובים,
כבעל עסק אני נתקל לא פעם בלקוחות אשר מקבלים שירות ויעוץ לקניית מוצרים ומבצעים הזמנה.
אחרי יום או יומיים חוזרים בדרישה לביטול עיסקה.
שאלתי:
האם ניתן להכניס בהזמנה סעיף ייעוץ
כך שכאשר לקוח מבקש לבטל עיסקה יוחזר לו כספו חוץ מסעיף הייעוץ ( שבוצע בפועל)
לדוגמא
סך ההזמנה 10000 שח כאשר 9000 שח עבור מוצרים ו- 1000 שח עבור ייעוץ.
לתשובתך אודה.

שלום,
קראתי את הדברים אך אני מודה כי לא הבנתי את שאלתך עד הסוף.
בכל מקרה חוק הגנת הצרכן קובע כי ניתן לבטל רכישת מוצר ו\או שירות.
לרוב ייעוץ נחשב בגדר שירות ועל כן גם שירות מסוג ייעוץ עלול להיכנס לגדר שירות.
כבעל עסק - אני מציע לך להתייחס ברצינות לעסקך ולפנות לעו"ד (לא בפורום משפטי) על מנת לקבל ייעוץ משפטי רציני באשר לפעילות עסקיך.
כך לפחות אני הייתי נוהג.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.