שלום
מענה לשאלותיך :
1. יש לבדוק האם אכן מדובר בעסקה מתמשכת או לא. אם אין מדובר בעסקה מתמשכת אזי לאחר 12 חודשים היה עליהם להפסיק את התשלום. בהתאם למתואר בסיפור המקרה אין מדובר בעסקה מתמשכת.
2. יש למסור לצרכן הסכם הכולל תנאיי ביטול עסקה וחשבונית
3. אינני יודע - לא ראיתי את מסמך ההזמנה המדוברת.
4. אם אין מדובר בעסקה מתמשכת ו\או הודעת לאחר 12 חודשים כי אינך מעוניינת בשירות - אזי את רשאית לבקש ולקבל החזר בגין התשלומים שירדו מעבר לסכום שהוסכם (מעבר ל 12 חודשים).
5. לבקש תמיד אפשר. השאלה היא האם חברת האשראי תשיב לך את הכספים (אני מעריך שלא).
6. כן. על פי חוק הגנת הצרכן ובתנאים הקבועים בחוק - ניתן לבקש פיצוי של עד 10,000 שח ללא הוכחת נזק.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.