סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,357)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/07/2021 14:34 אור מחלוקת על תוקף ומחיר המחסנית
שלום רב,

1.בשנת 2016 רכשתי מכשיר המיועד למניעת נשירת שיער ועיבויו.

2.הסוללה הספיקה למשך שנה שלמה.

3.בשנת 2017 קניתי סוללה חדשה. אומנם נעשתה לי הנחה של 90 שקל אבל היא הספיקה למשך 6 חודשים בלבד.

4.לאחר שביררתי עם החברה למה המחסנית לא הספיקה למשך שנה כבראשונה נאמר לי שמשך פעילות המחסנית היא לשישה חודשים בלבד.

5.בהסכם ביננו לא פורש תוקף המחסנית, אך בפועל הראשונה הספיקה לי למשך שנה שלמה ועל כן

עמדתי על כך שאם אני מקבל מחסנית למשך 6 חודשים לפחות תעשה לי הנחה ואכן את המחסנית הבאה קיבלתי ב-250 ש"ח למשך חצי שנה מהסוכן שהנפיק לי את ההסכם עם החברה.

6.לצערי,הסוכן כבר לא עובד עם החברה ובשנת 2019 לא היה לי עם מי לדבר ולכן קניתי את המחסנית במחיר הנקוב בהסכם למשך 6 חודשים ב-390 ש"ח.

7.הואיל והיום החברה מסרבת להנפיק לי את המחסנית גם במחיר הזה ודורשת יותר למרות התחייבותה בכתב אני רוצה לתבוע אותה הן על המחיר הנקוב בהסכם והן על משך תוקף המחסנית

למשך שנה שלמה כמו שהונפקה לי הראשונה.

8.שאלתי היא האם רכישתי את המחסנית בשנת-2019 במחיר הנקוב בהסכם למשך חצי שנה

מהווה חוסר תום לב כאשר היום אני תובע אותה למשך שנה שלמה באותו מחיר?

9.ואם אכן יקבע שתביעתי היא בחוסר תום לב האם אוכל לטעון כנגד זה שכיום החברה מסרבת לספק לי את המחסנית גם במחיר הנקוב בהסכם למשך 6 חודשים ולכן משום שאין כאן הצעה של מה שהחברה הציעה בראשונה לא מדובר בחוסר תום לב כי הקיבול כבר מבוסס על טענה אחרת.

לשון אחר: החברה בסירובה לספק את שירותה שהתחייבה לו בכתב למעשה מחקה את התנאי הזה

בהסכם מבחינתה ולכן אין כאן תום לב, אלא של החברה בלבד כי אם היא הייתה מספקת לי את השירות כאמור בהסכם התביעה הזאת לא הייתה נולדת.

אשמח לקבל מענה בהקדם בכבוד רב.



שלום,
כבר פנית אליי בעבר בעניין זה ועניתי על שאלותיך.
1. בהתאם למתואר כן זה עלול להיחשב כחוסר תום לב.
2. אתה בהחלט יכול לטעון טענות אלה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.