כועד בית אני נוהג להזמין בעלי מקצוע רבים לתיקונים.
לאחרונה התקלקלה מערכת כלשהי בבניין והזמנתי שירות מהחברה שהתקינה את המערכת הזו.
הצעת המחיר לשירות כללה עלות שעת עבודת טכנאי - שאין לי עם זה כל מחלוקת.
אבל קודם לכך, נרשם בהצעה כי לפתיחת הקריאה ולהגעת הטכנאי יש גם עלות (וזה דבר שטרם נתקלתי בו בעבר). האם הדבר מותר מבחינה צרכנית? איזו עבודה מבוצעת כאן בדיוק שהחברה גובה עלות על פתיחת הפניה? מה, על רישום ביומן החברה ועל הליכת הטכנאי לרכב והנסיעה שלו לבניין? יכלו לשקלל את זמן הנסיעה כחלק מזמן העבודה, אבל לגבות את זה בנפרד, נראה לי לא צרכני בעליל.
אודה לדעתך בעניין,