מקווה שאוכל לקבל סיוע או הכוונה, ובתאם לכך אשקול את צעדי .
בתאריך 05/09 רכשתי מחשב נייד מחברת מחסני חשמל ( גורם א' ), לאחר חמישה ימים המחשב פשוט התקלק, המסך לא נדלק, המחשב דלוק אבל המסך שבק חיים
פניתי למחסני חשמל כדי שינחו אותי איך מקבלים DOA , ז"א מחשב תמורת המחשב הישן המקולקל, התברר לי שבגלל שהמחשב בייבוא מקביל זה יהיה מורכב מדי .
הם הפנו אותי לפרטנר ( גורם ב' ) כדי לשים את המחשב הנייד שם והם יקחו את המחשב למעבדה של גט סל ( גורם ג' )
ב 13/09 המחשב נמסר לפרטנר בנתניה, ורק 22/09 המחשב הגיע למעבדה של גט סל.
המעבדה טוענים שזמן הטיפול שלכם בכל מוצר הוא עד 14 ימי עסקים והם טוענים שהפרט הזה רשום בטופס מסירת המחשב שלי, מיותר לציין שבטופס לא רשום שום 14 ימי עסקים, להחליף מסך לוקח בדיוק שעה, מה גם עוגמת הנפש של לקוח שקנה מחדש נייד ואחרי 5 ימים צריך להוציא את המיץ ולהיטרטר בין 3 גורמים שרק מנסים להתיש אותו , הייתי מצפה שירימו את התיקון לראש העדיפויות.
אני בלוגר אוכל, והעובדה שלא היה לי מחשב גרם לי לתקיעות בתוכניות ובלו"ז שקבעתי לעצמי לגבי הבלוג ולגבי עוד תוכניות
היום 30/09 צלצלתי אליהם כדי לברר כמה ימי עסקים עברו מתאריך 13/09, התשובה שלהם : 3 ימי עסקים, הטענה שלי שהמעבדה עבדה בחול המועד, לא השפיעה על אופן החישוב שלהם..התעקשו שחלפו רק 3 ימי עסקים..
א. מה הדין לגבי מחשב שהתקלקל בטווח 14 ימים מיום הקניה
ב. מה הדין במידה ולא רשום על טופס המסירה את מספר הימים לטוווח תיקון
ג. ומה הדין לגבי עוגמת הנפש