אני טכנאי שנותן שירות ללקוחה שלי.
לפני חודש וחצי הגעתי ללקוחה לתקלה במחשב לנובו יוגה 7 עם שירות טכנאי עד הבית, בדקתי את המחשב מול תמיכת לנובו, ביקשו לבצע איפוס אך לא תרם כלום.
לאחר מכן נשלח אל הלקוחה טכנאי שלא הצליח לתקן את המחשב, כנראה לוח אם, הטכנאי נאלץ לקחת את המחשב למעבדה ומשם זה הדרדר, ביקשתי שידברו איתי כדי שאוכל לקחת את הדיסק להוציא נתונים (כמובן עם פיקדון לפי הנחיית לנובו בתמיכה), בכל מקרה לא התקשרו אליי, בנוסף ביקשתי שידברו ישירות איתי אך שלחו כמה הודעות ללקוחה שלי שלא זמינה כל כך.
אחרי לא מעט בעיות מול המחשב חזר אחרי שלושה שבועות עם אותה תקלה בדיוק.
אני שוב בשיחות מול לנובו לבצע איסוף חוזר, מול נציגים, מנהלים, אמרו שיתאמו איתי טלפונים, המעבדה משקרת להם בתיעוד ורושמת שהתקשרה אליי אך לא קיבלתי שום טלפון ובדקתי אם יש שיחות שלא נענו, כלום.
בקיצור אחרי חודש וחצי יש לי מחזב של לקוחה שממתין לאיסוף ועם תקלה מקורית, ביזיון ברמה גבוהה.