סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

30/11/2021 23:24 ירון ביטול עסקת מתמשכת - החזרת ציוד קצה
שלום רב,
האם חברת תקשורת (במקרה זה 015 הלו) יכולה לחייב אותי להחזיר את הציוד שהיא סיפקה לי למקום אחד ספציפי? האם יכולים לחייב אותי על עלות דואר רשום?
מקום התקנה תל אביב
מיקום החזרה - ראש העין

האם אין החוק מחייב אותם (ספק תוכן תקשורת) לאסוף את הציוד בחינם כפי שהוא סופק והותקן בחינם?

שלום,
אין חוק העוסק בעניין זה (ועל כן יש לפעול בהתאם להסכם ביניכם).

שלום חיים, בהסכם ההתקשרות ביני לבין החברה אין דבר הנוגע להחזרת הציוד - בקשתם לשלוח חזרה בדואר הייתה במייל אשר ענה על בקשתי להתנתקות.
מה במקרה זה - האם יוכלו לחייב אותי? האם אנו נדרשים להגיע להסכמה ביחד? משהו אחר?

ראיתי כי ב2019 בוצע שימוע בנושא זה (לא מצאתי אם עבר חוק או לא בנושא המדובר)

שלום,
אם בהסכם ביניכם לא מופיעים הדרכים להחזרת הציוד - אתה רשאי לבחור את הדרך להחזיר לחברה את הציוד שלה.
אני לא מצליח להבין מדוע אינך רוצה להחזיר לחברה את הציוד בדואר ? באיזו דרך אתה מעוניין להשיב לחברה את ציודה ?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.