שאלה נוספת בבקשה היות ודיברתי עם חברת הוט והם טוענים שלפי החוק החדש , כשמסתיימת חבילה לאחר שנה והם מעדכנים לחבילה חדשה שבה הם למעשה מעדכנים את המחיר לפי 2 . (לי נאמר ע"י הנציג שכשתיגמר החבילה ויעדכנו מחיר אז המחיר יתעדכן בעליה של עד 20 ש"ח . מעבר לכך חברת הוט צריכה לקבל את האישור שלי לעסקה ). אז חברת הוט טוענת שהם שלחו SMS ואם הוא לא נקרא או שהמייל לא נקרא זאת לא בעיה שלהם ומבחינתם זה מהווה אישור לעסקה חדשה . האם זה נכון ? או שלפי החוק צריכים לוודא שהלקוח מאשר את העלייה במחיר בכמעט פי 2 . כי הם מחפשים לצאת ידי חובה ע"י זה שטוענים ששלחו מייל ו SMS , לא שלחו חשבוניות או עדכון עסקה בדואר ישראל . למרות שחיפשתי במייל ולא ראיתי שום מסמך מהם ולגבי SMS .נשלח SMS אחד אבל או שהטלפון חסם או שהתפספס ובכל מקרה הוא לא נפתח ולחברה יש יכולת לדעת ולראות אם הודעה נפתחת או לא . השאלה מה אומר החוק החדדש בעניין של איך ליידע את הלקוח , האם בדואר ? או האם חייב לקבל אישור שלו או תגובה ממנו . או שרק SMS שנשלח זה מספיק בכדי להעלות את המחיר אחרי שהסתיימה תקופת החבילה בכמעט פי 2 .