סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

21/03/2022 15:18 חגית מתן שירות על ידי חברת תעופה
שלום,
רכשתי כרטיס טיסה בחברת טיסה ישראלית.
אני צריכה לשנות את תאריך הטיסה ויותר משבוע לא ניתן לקבל מענה בשירות הלקוחות של החברה.
לא מדובר על מענה לא מספק אלא לחלוטין לא ניתן ליצור קשר עם נציג של החברה ולמרות שמשמיעים הודעה שיחזרו תוך חמישה ימי עסקים, לא חוזרים.

האם יש חובה על חברה לתת שירות גם כשלא מדובר במוצר פיזי ?
תוך כמה זמן החברה צריכה לתת מענה ?
מה ניתן לעשות במידה ואין דרך ליצור קשר עם החברה (לא בטלפון, לא בווטאפ, לא במייל ולא במסינגר)
תודה

שלום,
1. כן בהחלט.
2. החוק לא מגדיר זמנים. תוך זמן סביר וזמן סביר במקרה זה 3 ימי עסקים.
3. מוזר מאוד שאף גורם בחברה לא חוזר אליך.
מה שם החברה ?

22/03/2022 05:36 חגית מענה

תודה על התשובה.
החברה היא אל על.
לאחר שלא ענו לי נכנסתי לפייסבוק של החברה ולפי התגובות הזועמות שם , הסתבר לי שאני לא לבד.
האם למרות שלא מצויין בחוק זמן תגובה של השירות במענים האוטומטים של החברה מודיעים על זמן תגובה של 24 שעות או חמישה ימי עבודה, אני יכולה לבקש פיצוי על נזקים שנגרמו לי ?

שלום,

ככל שנגרמו לך נזקים בשל מחדלי החברה - את רשאית לדרוש פיצוי ו\או להגיש תביעה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.