סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

28/03/2022 14:41 קובי החזרת מוצר
שלום. אני יבואן, וקראתי שעל פי חוק הגנת הצרכן אני חייב להקים 4 נקודות שירות להחזרת מוצר פגום עם אחריות. למשל מוצר אלקטרוני מעל 150 שקל שהתקלקל תוך כדי שנה ראשונה.
זה לא מובן לי, אם אני מוכר דרך חנות אינטרנט. האם אני חייב לפתוח 4 נקודות איסוף בארץ? זה בלתי נתפס. אין לי חנות פיזית ,מלבד המחסן שלי באזור הדרום.
ושאלה נוספת תיאורתית. אם כן יש לי חנות פיזית אחת בדרום ובאים אליי לקוחות מכל הארץ , האם אני מחויב להקים עבורם 4 מרכזי שירות לאיסוף מוצר שהתקלקל עם אחריות. האם אני לא יכול לדרוש מהם למסור את המוצר אליי לחנות ממנה הם רכשו?

שלום,
אני מניח שאתה מתכוון לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
החוק אינו מתייחס ליבואן אלא ליצרן. ראה תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).

28/03/2022 15:06 קובי המשך-

בסעיף 18 בתקנות רשום
אחריות של יבואן
18. בטובין מיובאים יראו את מי שייבא אותם כיצרן לענין תקנות אלה.
האם זה אומר שכיבואן "קטן" אני מחויב להקים 4 מרכזי שירות בארץ? זה בלתי נתפס. במצב של תקנות כמו אלה, פשוט מקשים על עסקים קטנים. ומשאירים את המסחר רק לגדולים ,מה שמקטין תחרות. חבל מאוד

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.