שלום רב. ב4 לנובמבר 2021 ביקשתי מחברת תמי 4 לבטל את שירות העסקה המתמשכת עימם מכיוון שלא היה לי צורך
עוד במטהר המים. מאז עברו 7 חודשים ולהפתעתי גילית כי שטראוס ממשיכים לחייב את החשבון שלי בכל חודש מאז הבקשה. כאשר דיברתי עם נציגה משירות הלקוחות לפני כ- 3 שבועות נאמר לי שאכן הייתה בקשת ביטול בנובמבר 2021 אך בגלל שהייתה טעות\תקלה במחשב הבקשה לא עברה והנציגה אמרה לי שהיא תבדוק את זה ושיחזרו אלי לגבי זיכוי. לאחר שפניתי למועצה לצרכנות והם שלחו מכתב לשטראוס, חזרו אלי מחברת שטראוס והציעו לי זיכוי כספי על הסכום שחוייב בתוספת קופון רכישה על סך 140 ש״ח. רציתי לציין כי גם לאחר שיחתי האחרונה עם שטראוס חויבתי על חודש מאי.
שאלתי היא האם ניתן להגיש נגד חברת שטראוס תביעה על פי חוק הגנת הצרכן ולדרוש פיצוי כספי.
בתודה מראש רן.