שלום, הזמנתי כרטיסי טיסה מנציגה הרשמית בארץ של חברת תעופה.
אני זכאי תוך 14 יום לבטל את הטיסה והנציגה בארץ של חברת התעופה חייבת להחזיר את הסכום ששולם.
מה קורה במקרה וחברת התעופה נכנסה לחדלות פירעון לאחר מועד ביצוע העסקה, אך נציגתה בארץ המייצגת חברות תעופה רבות אחרות אין לה בעיה דומה, האם גם אז הנציגה שלחשבונה העברתי את הסכום תמורת כרטיסי הטיסה כפופה לחוק הגנת הצרכן למרות מצבה המשפטי של חברת התעופה אותה היא מייצגת וחייבת להחזיר את הסכום ששולם אם הדרישה להחזר בטווח 14 יום? תודה, אלון