סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,357)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

17/06/2022 06:26 חיים אי מימוש אחריות
שלום רב,

לפני כשנתיים וחצי רכשתי הליכון עם אחריות לשנה ואחריות למנוע ל 10 שנים. לאחר כלמעלה משנה כשל המנוע והשירות מטעם היבואן החליף מנוע ללא עלות עבורי.

לאחרונה כשל המנוע שוב והטכנאי שהגיע טען כי על פי הוראות היצרן בעת החלפת מנוע יש להחליף גם את רצועת ההליכון אחרת התקלה תחזור שוב.

להדגיש כי בתיקון הקודם הנושא לא עלה כלל ולא הוחלפה רצועה. כמו כן הדרישה אינה מופיעה בתעודת האחריות של ההליכון. בנוסף דורש השירות תשלום עבור ביקור ותשלום עבור הרצועה שלטענתו אמורה להיות מוחלפת למרות שמדובר על תיקון בתקוםת אחריות. אם אני עומד על כך שיחליף מנוע ללא החלפת רצועה אזי דרישתו היא כי אחתום על ויתור על האחריות.

מאחר ונראה לי לא תקין ומנוגד לחוק, איך היית ממליץ להמשיך הלאה?

תודה - חיים

0523663490

שלום,
בהתאם למתואר התקלה המדוברת הינה בתחום תקופת האחריות (10 שנים) ועל כן על החברה לתקן / להחליף את הדרוש תיקון בהתאם לכתב האחריות.
למיטב ידיעתי הרצועה הינה חלק מהמנוע ואם אינה חלק מהמנוי יהיה עליך לשלם בעבור החלפתה (לא ניתן לדעת האם בעבר בעת התיקון הראשון היה צורך בהחלפת הרצועה).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.