שלום,
אם מכרו לך מוצר והמוצר שקיבלת אינו המוצר שהזמנת (לדוגמא הזמנת כסא בצבע שחור וקביל כסא לבן) אזי אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או לקבל את המוצר הנכון שהזמנת.
ככל שרכשת מוצר מחנות, היית צריך לבדוק בחנות האם זהו המוצר שהזמנת.
במילים אחרות, במקרה המתואר אינך יכול לבטל את העסקה והיית צריך לבדוק את המוצר בחנות.
שלום,
כן, אך זה תלוי איך רכשת את המוצרים (במקוון או פיזית מהחנות) על אילו מסמכים (הסכם) חתמת.
תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) קובעות כי :
ברכישת רהיטים – בתוך 14 ימים מיום שקיבל את הטובין; כאשר פתיחת האריזה המקורית כשלעצמה לא תיחשב שימוש או פגימה בטובין, אלא אם כן יוכח אחרת;
קניתי אכן בחנות פיזית (את הצבע הראו לי בתמונה כי לא היה שם במלאי). חתמתי רק על סעיף האחריות. לא צוין שם על נושא ההחזרה כלל.
סעיף החוק שציינת. למה זה לא במקרה שלי?
שלום,
כעת ובהתאם למתואר עכשיו - אתה רשאי לבטל את העסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).- בתוך 14 יום
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.