סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

22/06/2013 18:43 חיים חברת אורנג
לפני כחודש רכשתי מכשיר אייפון חדש בחנות אורנג בקניון איילון . לפני מספר ימים המכשיר החל להתחמם והפסיק לעבוד, פניתי לחנות ממנה רכשתי את המכשיר במסגרת אחריות ושם נמסר לי שיעבירו את המכשיר לבדיקת המעבדה ושאחזור יומיים אחרי. לאחר כיומיים חזרתי לחנות ואיש השרות מסר לידי שקית ובתוכה מכשיר, ביקשתי לברר את מהות התקלה והתיקון ואיש השרות אמר לי שהכל כתוב בטופס,. להפתעתי גיליתי שהמכשיר החדש שרכשתי חודש לפני הוחלף ללא כל הסבר למכשיר מחודש. אנשי השרות במקום סרבו לתת לי הסבר מה עלה בגורל המכשיר החדש שמסרתי ומדוע אני לא מקבל מכשיר חדש תמורת מכשיר שככל הנראה היה פגום וביקשו ממני שאני אפנה בטלפון לשרות לקוחות וזה לא עניינם. יצאתי מהמקום מתוסכל וכועס שברשותי מכשיר מחודש.
לציין שהעסקה שביצעתי היא בתשלום אשראי וירד לי רק תשלום אחד עבור העסקה.
שאלתי האם אני יכול לבטל עסקה בשלב הזה או שעלי להתעקש לקבל מכשיר חדש בתמורה למכשיר הפגום שמכרו לי חודש לפני.
תודה מראש
חיים

יהיה לך לא פשוט בעיקר מול חברת האשראי. התעקש לקבל מוצר חדש כפי זה שרכשת.

בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.