הזמנתי חברת גרר בשעות מסוימות (15:30-19:30).
לא הגיעו אלי, בפניה אליהם אמרו שהיתה תקלה בגרר.
אמרו שישלחו תוך שעתיים, ולאחר שלא הגיעו ויצרתי קשר נוסף. הפעם טענו שקשה להביא גרר לאזור שלי (גוש אלמונים, מעבר לקו הירוק), הפעם אמרו שתוך שלוש שעות יגיע הגרר. שוב לא הגיע ואמרו שיבוא בסביבות 1:30, בסופו של דבר הגיע ב2:35.
וזה בתקופה עמוסה שלי בעבודה.
האם ניתן לתבוע פיצוי, ומה רמת הפיצוי הנכונה לתבוע?