תפני במכתב התראה מעו"ד ותדרשי מבעל העסק את הוצאותייך ושם תכניסי גם את ימי ההמתנה והנזקים לרבות עוגמת נפש (למרות שאני לא מעריצה של רכיב הנזק הזה, במקרה שלך זה מקומם).
עו"ד ידע כמה נזק שווה כסף לדרוש. אם לא ישלם, תלכי לתביעות קטנות.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תודה על התשובה.
עד לקבלת התשובה קיבלתי טלוויזיה חדשה והיום הביאו גם מזנון חדש...אבל באמת העוגמת נפש שנגרמה לי לא אוכל לתאר במילים....
אני מתלבטת אם לדרוש פיצוי או לא.
מה דעתך?
איחור מהותי באספקת המוצר שמלווה במקרה שלך במוצר פגום ו/או לא תקין שאף גרם לך נזקים יכול להוות עילה לפיצוי בגין עוגמת נפש, בזבוז הזמן והטירחה.
תפני לבעל העסק בדרישה לפיצוי.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.