1) האם כשהבעתי רצוני לביטול העסקה -במידה ולא מספקים לי חדש( ביקשתי תוך כ יומיים מרגע הגעת המחשב ) זה תקף למרות שלא נעשה על גבי טופס המיועד לכך .?
ניתן לבקש את ביטול העסקה במידה ומדובר בתקלה / פגם בייצור המחשב, שאחרת יש צורך לתת לחברה אפשרות לתקנה.
2) מה ההגדרה למחשב תקול ? האם יתכן ויש בסיס לטענתם שמחשב שגרם קצר מיד עם הגעתו ייחשב כתקין כפי שנמצא בבדיקתם ? חשוב לציין שהשקע אליו חובר המחשב הנו שקע בו אני מטעינה מידי יום את המחשב הישן ללא בעיה וגם היום אני משתמשת בו ללא כל בעיה.
אינני יודע. זו שאלה מקצועית, אך אם המחשב מקצר הוא בוודאי לא תקין.
3) מהן מדבקות אחריות קרועות ? בסהכ פתחתי את האריזה כרגיל. מה המשמעות של קבלת מחשב עם מדבקות אחריות קרועות ?(שהרי אני יודעת בוודאות שלא התעסקתי איתן.
מדבקות אחריות קרועות, הכוונה היא שמישהו פתח את המחשב עצמו (לא את האריזה).
4) האם מנסיונך שמעת על מקרים דומים מולם ? האם שמעת על מישהו שהצליח לקבל מהם מחשב חדש או ביטול עסקה בתביעות קטנות ? אני קשת יום ולא אוכל לשכור שירות עורך דין. ככל שתואיל לתת לי פה עיצות אודה לך מקרב לב.
כן בהחלט. אני טיפלתי בעבר במקרים דומים.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.