שלום,
קראתי את סיפור המקרה.
ככל שקיבלת מוצר שונה מהמוצר שהזמנת - אזי בהחלט ישנה עילה לתביעה.
כפי שניתן להבין מכרו לך מוצר שמחירו אף נמוך יותר מהמחיר ששילמת בפועל כך שיש פה הטעיה ועבירה על עוולות צרכניות.
לא מכרו לי את המוצר הנחות, אבל ניסו. המוצר שאמור להגיע אליי (טרם הגיע) הוא המוצר שהזמנתי. פשוט טענו שהדגם השני הוא הדגם החדש ונסיו לדחוף לי אותו. האם במקרה שנמצדתי להזמנה המקורית עדיין יש עילה לטביעה? הרי שאם לא הייתי עושה את הבדיקה ותםפס אותם במילה, הייתי באמת מקבל מוצר שהוא נחות, וזול יותר.
שלום,
יש עילה לתביעה בגין הטעיית הצרכן.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.