הזמנתי ביום שני ב19:45 משלוח מצרכים מסופרמקט אונליין ליום שלישי בשעה 20:00, והם נתנו טווח הגעה של שעתיים.
ביום שלישי בשעה 23:30 המשלוח טרם הגיע, והסופרמרקט התקשרו להודיע לי שהמשלוח כבר לא יגיע ואני יכולה לבחור בין ביטול המשלוח לבין דחיה למחר. בחרתי לבטל כי לא היה לי זמן ליום המחרת, וביקשתי פיצוי, הם נתנו לי קופון של 75 ש"ח.
ביקשתי פיצוי של 600 ש"ח לפי חוק הטכנאים, אך הם טוענים כעת שחוק הטכנאים לא חל כי הם הודיעו לי בתוך שעתיים (מסוף טווח ההמתנה) שהמשלוח מבוטל.
אמרתי להם שעל פי החוק אין משמעות להודעה לאחר חלוף זמן ההגעה. אבל הם מתעקשים שהם לא צריכים לפצות.
האם לפי החוק הם חייבים לפצות אותי ב600 ש"ח?