סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,356)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/09/2023 15:47 עדי חוק הטכנאים במקרה של ביטול מצד הספק
הזמנתי ביום שני ב19:45 משלוח מצרכים מסופרמקט אונליין ליום שלישי בשעה 20:00, והם נתנו טווח הגעה של שעתיים.
ביום שלישי בשעה 23:30 המשלוח טרם הגיע, והסופרמרקט התקשרו להודיע לי שהמשלוח כבר לא יגיע ואני יכולה לבחור בין ביטול המשלוח לבין דחיה למחר. בחרתי לבטל כי לא היה לי זמן ליום המחרת, וביקשתי פיצוי, הם נתנו לי קופון של 75 ש"ח.
ביקשתי פיצוי של 600 ש"ח לפי חוק הטכנאים, אך הם טוענים כעת שחוק הטכנאים לא חל כי הם הודיעו לי בתוך שעתיים (מסוף טווח ההמתנה) שהמשלוח מבוטל.
אמרתי להם שעל פי החוק אין משמעות להודעה לאחר חלוף זמן ההגעה. אבל הם מתעקשים שהם לא צריכים לפצות.
האם לפי החוק הם חייבים לפצות אותי ב600 ש"ח?

שלום,
בהתאם לפסיקה 'חוק הטכנאים' חל במקרה זה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.