שלום,
בהתאם למתואר קיבלתם למעשה מוצר שלא אותו הזמנתם, ועל כן, בשלב זה אתם רשאים לבטל את העסקה, לקבל את כל כספכם בחזרה + תשלום פיצויים או להמתין לקבלת המוצרים אותם הזמנתם + תשלום פיצויים בגין העוולה.
בנוסף, אינכם צריכים לשלם כל פיצוי לבעת העסק על כך שבית העסק מתרשל ולא מתנהל כראוי (רשלנות מקצועית).
משכך, בשלב זה אינכם צריכים לשלם דבר ולמעשה מי שחייב לכם פיצוי הוא בית העסק על כך שלא סיפק את המוצר שהוזמן..
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.