סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/07/2013 06:44 ענת עמינח - מזרון פגום לאחר שנות האחריות
רכשתי 2 מיטוח וחצי מעמינח ב 2006,
ב 2007 במזרן של מיטה אחת יצא הקפיץ, במסגרת האחריות החליפו את המזרן,
היום יצא הקפיץ למיטה השניה, ואין אחריות.
טיפול של עמינח -להחליף את המזרן בתשלום של 2700 ש"ח + 250 טכנאי
כאשר כל המיטה עלתה 5694
השאלה אם אפשר לעשות משהו , זה מגוחך .התשלום גבוה עבור חוסר האמינות והאחריות
ברור שישנה בעיה עם המזרנים, אז למה לגלגל על הלקוח בטענה שאין אחריות.
בחיים לא קרה לי מקרה כזה עם מזרנים(כל המזרנים בבית הם מעמינח גם מיטות נוער שהיו)

משמעו סיום התקופה שבה היצרן מחויב לצרכן בגין תקלות. אם לטענתך המזרן פגום מלכתחילה זה כבר עניין אחר ותאלצי לגשת עם החברה להליך. את יכולה לנסות להתעקש עם החברה שילכו לקראתך בעלות התיקון מהטעמים שהנך מציינת. זה לא חסר סיכוי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.