חיים שלום,
רשת מוצרי חשמל גדולה פרסמה באולם התצוגה מקרר (לא מתצוגה חדש לגמרי) במחיר אטרקטיבי במיוחד בהנחה גדולה עם מספר דגם מדוייק (מצולם, מחיר ודגם).
לא מדובר בדגם מתצוגה, לגבי הדגם מהתצוגה ניתן היה לרכוש אותו עוד בפחות.
לאחר תשלום בעמדה וקבלת החשבונית התברר כי נרשם דגם אחר ולא זה שנרכש ולא זה בתצוגה דגם שממילא יכולתי לקנות בפחות ממה ששילמתי.
כמובן שאם לא הייתי עולה על זה לא היתה לי דרך להוכיח כלום.
מייד במעמד הרכישה לא הסכמתי לדבר ואז נאמר לי שמלאי חדש יגיע תוך שבוע וחצי ובהתאם אקבל את מה שקניתי.
גם הובטח לי מקרר חלופי עד אז, מדובר בבית חדש ואין לי מקרר בבית.
במשך שבועיים אני ממתין למקרר חלופי ומבטיחים לי ולא שולחים.
כל השיחות מוקלטות כבר שבועיים, כולל הבטחה לקבל חלופי והבטחות לקבל מקרר בדגם הנכון, לא זה שנרשם בחשבונית.
לאחרונה נאמר לי שלא יספקו לי מקרר חליפי כי המשלוח של המקררים החדשים מתעכב ומקרר חלופי הם לא נותנים לזמן לא ידוע.
גם נאמר לי שהמשלוח החדש יהיה במחיר גבוהה מאוד והם לא יעמדו במחיר שהופיע אצלם בתצוגה באולם.
מה הם זכויותי ומה עלי לעשות?
אני מחזיק בהרבה הקלטות שמאשרים את כל מהלך העניינים והמוכר של הרשת לא מתכחש לעובדות, פשוט אלו הדברים.