סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/07/2013 15:50 אורה קנית שרות בטלפון ובטול למחרת היום האם יש לשלם דמי בטול וכמה ?
ביום 20.1.13 רכשתי באמצעות טלפון - יזום ע"י נותן השרות - בטוח למכונת יבוש ע"ס 1,500 ש"ח ב-12 תשלומים. למחרת היום בטלתי את העסקה אך כבר נוכה לי תשלום ראשון. בסך 125 ₪ כמו כן הודעתי לחברת האשראי אשר עצרה את התשלומים. לאחר מכן לא הצלחתי לדבר עם עובד מהחברה עמו אוכל לדבר על הנכוי. פעם זו בחופשת לידה, פעם היא אוכלת (הרבה) פעם בדיוק יצאו וכל מיני דרכים ואף בחוצפתם נאמר לי שהכוי כבר נשלח לחברת האשראי אך אני לא יכולה לראות בדף החשבון (אני עוקבת אחרי החיובים באמצעות האינטרנט כך שזה מופרח לחלוטין, הם התחמקו ממני כל הזמן. . עד שהחלטתי ב-18.4 לכתב מכתב למנכ"ל דרך "צור קשר" באתר שלהם. למחרת קבלתי טלפון ממזכירת המנכ"ל (הוא כמובן היה בחו"ל) ואמרה שתטפל בנושא ואכן כך עשתה אך אליה וקוץ בה. זיכו אותי ב-1,350 ₪ ולא בטלו את העסקה. אני שילמתי 125 ₪. שוחחת כמובן עם חברת האשראי שיחזירו את הכסף וכך אכן נעשה. ב-24 ביוני שלחתי שוב מכתב למנכ"ל ולא קבלתי תשובה מהם. ניסיתי לשוחח איתם טלפונית לא אשקר עשרות פעמים. לעיתים השיחות ניתקות 12 פעמים רצוף.. לבסוף "נתקלתי" בעובדת שהסכימה בטובה לתווך ביני לבין מזכירת המנכ"ל (לא נאה לה לשוחח עם סתם לקוחה) ונאמר לי שעלי לשלם קנס על בטול העסקה בסך 10% דהיינו 150 ₪ ולכן לא זיכו אותי במלא הסכום. להזכירכם בטול למחרת היום.. היא אף טענה שאמרה לי כך. זה ממש שקר.
שאלתי האם עלי לשלם דמי בטול על עסקה מרחוק, אם כן מה גובה הקנס. ומה עושים עם נותני שרות שלא משוחחים אתך. למכור יודעים.
תודה
אורה

הוא עניין אחד ודמי ביטול הוא עניין אחר. על פי פניתך אני מבינה כי העסקה בוטלה. לעניין גובה דמי הביטול, בד"כ מתייחסים לעלות של הספק בהתקשרות בעסקה. השאלה היא אם ידעת על גובה דמי הביטול מראש. על פי פניתך, לא מדובר בגובה בלתי סביר. עם זאת, העובדה שביטלת את העסקה למחרת מעלה את הסבירות כי טרם הוחל בטיפול בעניינך, אך הדבר לא מחייב. לשיקולך אם להתעקש על עניין דמי הביטול ולוא משום המוע דבו ביקשת לבטל את העסקה. מצד שני מדובר בסכום שאינו גבוה ורק הטרטור שאת עוברת עשוי לעלות לך יותר.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.