בעלת שני צימרים חדשים בישוב קלע ברמת הגולן, עובדים כמעט כשנה, מסבירה תמיד ללקוחות לאן מגיעים וכל מה שיש בסביבה, התקשרה אמש אורחת וסגרה איתי על סופ"ש שני לילות שני צימרים לשני זוגות כל אחד 3 ילדים
הסברתי לה שמיועד לזוגות אך בחופשות יש מענה לילדים ואנו מאחרים הרבה משפחות של עד 5 אנשים היו גם שישה.
נתנה לי פרטי כרטיס אשראי לביטחון, ביקשה הנחה וקיבלה הנחה משמעותית היות והבעל מכיר חבר טוב שהפנה אותם ואף קיבלה אפשרות לשלם בשני תשלומים למרות שאנו לא נוהגים כך..
הגיעו היום אחר הצהרים כעוסים מהדרך הארוכה הגיעו מעוספייה, התלוננו שהחצר קטנה לטעמם והברכה מאוד רחוקה לפחות חצי שעה נסיעה(הבריכה בקיבוץ גונן מרחק 6 ק"מ מהישוב, 5 דקות נסיעה)
שהצימר מיועד לזוגות וזה לא מה שהיא רוצה, שוחחו בערבית קצת קיללו הסתובבו בין שתי הבקתות התחילו לצעוק עלי שהתמונות משקרות(התמונות הן בדיוק מה שרואים במציאות)
אמרתי לה שהיא צריכה לשל אמרה לי שהיא לא חייבת לי כלום והלכו...
גם הפסדנו את דמי האירוח וגם הפסדנו אורחים אחרים כי שמרנו את הבקתות עבור האורחים האלו, היו לפחות 8 טלפונים מלקוחות פוטנציאלים אחרים, אין לי ספק שהיינו יכולים לסגור עסקה אחרת אם לא היינו שומרים את הבקתות למשפחה מעוספייה
הסכום אומנם נראה פעוט, אך זוהי הכנסה נוספת למשפחה מדובר בעסק קטן למשפחה
לאחר הנחה התשלום היה צריך להיות 2200 ₪, אומנם יש פרטי כרטיס לחיוב אך אנו חוששים לחייב אותם ולכן רוצים לפנות לתביעות קטנות
אודה לעזרתך, שבת שלום, שני