זה כבר שבוע שאני בקשר איתם בגלל תקלה בצפייה, קבעו איתי טכנאי ליום שלישי וכשהוא לא הגיע התקשרתי והם אומרים לי שקבעו איתי בכלל ליום חמישי, מה שלא נכון, (ויש הקלטות של השיחות), נציג השירות אמר שהם יבדקו את ההקלטות ויחזרו אלי וכשאני חזרתי אליהם אחרי יומיים הם טוענים שלאחר בדיקה לא מגיע לי פיצוי כי לא קבעו איתי ליום שלישי, אני יודעת שאחראית המשמרת שם משקרת!!! כי אם הייתה מאזינה להקלטה הייתה יודעת שזאת טעות שלהם ולא שלי, עכשיו אני כבר מיואשת מרוב שיחות, והמתנות ארוכות על הקו, והיום כבר שוב יום ראשון ואני בלי טלויזיה!!! מה אני עושה? אני רוצה להתנתק מהם כי השירות שלהם ממש הביא אותי כבר למצב של בכי לא פעם, ביום חמישי אמא שלי כבר באה הביתה ומצאה אותי בוכה בטלפון איתם! וכשראתה אותי במצב כזה אמרה להם שהיא רוצה להתנתק, הנציג אמר שהוא מודיע על בקשת ניתוק ויחזרו אלינו תוך 24 שעות וכמובן עברו כמה ימים וכלום
אני רוצה להתנתק מהם אבל אני גם חושבת שמגיע לי איזה פיצוי על ההתעללות וההשפלה.
אני ממש חסרת אונים מולם (גם עכשיו אני על הקו מחכה להודיע שוב על רצוני להתנתק כבר 25 דקות ועדיין מוסיקה).