יש לי תכנית בחברת סלולר הכוללת שיחות לחו"ל ללא הגבלה ובתנאי של שימוש הוגן..
עד לפני מספר חודשים נהגתי לדבר בסביבות 2500 דקות לחו"ל, שמבחינתי הוא שימוש הוגן כיון שזו כמות השיחות שנהגתי לדבר דרך אמצעים אחרים (כרטיסי חיוב) עוד טרם נרשמתי לתכנית של החברה.
במשך כשנה הכל הלך כשורה,
לאחרונה מדי פעם מנתקים לי את הקו לחו"ל בטענה שאני מפריז בשימוש.
בכל פעם מנתקים לאחר שאני עושה שימוש בכמות דקות שיחה, יורדת והולכת. ומחברים מחדש לאחר שאני מתקשר אליהם. בתחילה ניתקו לאחר 2500 דקות לחודש, לאחר מכן 1600 וכיום כבר אחרי 700.דקות. כיום כבר לא מוכנים לחלוטין לחבר אותי מחדש..
כל נסיונותי לקבל מהם קביעה של מספר דקות מכסימלית שמותר לי לדבר עלו בתוהו, הם מתחמקים מלנקוב במספר וכל פעם מציינים כל מיני קריטריונים מוזרים, כמו לדוגמא מספר הדקות הממוצע שלקוחות אותה חברה דיברו לחו"ל.
בחוזה שלהם יש כמובן סעיף המאפשר להם לעשות את כל שעולה על רוחם, להפסיק לבטל לשנות למחוק וכיו"ב. החוזה הוא, לכל הדעות, בהגדרתו, חוזה אחיד, והסעיף הוא לדעתי תנאי מקפח..
שאלתי האם אני יכול להגיש לבימ"ש לתביעות תביעת פיצוי כנגד חברת הסלולר על הפרת חוזה, ובמסגרתה לטעון בפני ערכאה זו שמדובר בחוזה אחיד ובהתניה מפלה?.